søndag 10. november 2013

Digital Medie Design

I år har jeg valgt å spe på min tidligere utdannelse innen reklame og design med Digital Medie Design. Et studie jeg tror har det som skal til for at jeg kan få jobb som AD i et reklamebyrå etter endt studie. Studiet er igjennom Høgskolen i Telemark og foregår via nettet. En utdannelses form jeg var veldig spent på å teste ut, men som viser seg å fungere kjempebra!

På denne bloggen kan du se hva vi driver med på digital medie design, jeg vil legge ut oppgaver vi har gjort og skrive om studiet generelt.

Det første semesteret begynte med en samling på Notodden. Der ble vi kjent med klassen og lærerne som vi senere kun skulle ha kontakt med over nettet. Greit å ha et ansikt å sette på de små nettikonene. Vi hadde forelesninger, workshops og oppgaver, det ble litt av en pangstart! Vi fikk en god intro i de to fagene som skal foregå over høstsemesteret, foto og digital grafisk design.


Bildet er fra en workshop i grafisk design. Morsomt å få bruke forskjellige materialer til å tegne med.

Sølvi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar